• Print

Moderne markedsføring - cases og opgaver til de finansielle uddannelser

Lotte Hyldgaard Smidt og Marit J.B.P. Andersen
Redaktører:
Forfattere: ,

ISBN: 9788741264981 (Bog)
ISBN: 9788741266879 (i-bog)
Udgivelsesår: 2016
Udgave: 1
Sider: 176
Bestil vurderingseksemplar Kig i bogen

MODERNE MARKEDSFØRING - CASES OG OPGAVER TIL DE FINANSIELLE UDDANNELSER er målrettet de finansielle uddannelser og reflekterer bl.a. den fremtidige udvikling og innovation i den finansielle sektor (fin tech) - digital distruption. Opgaver og cases er udvalgt, så de dækker både det nationale og lokale, mindre, selvstændige kontra større koncerner og generelt giver en bred dækning af den finansielle sektor.

Læseren får således opdaterede opgaver og cases med tilhørende undervisningsvejledninger og stikordsløsninger.

Casesamlingen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme opdeling.

bogens hjemmeside kan du finde opgaver, figurer og tabeller til bogens kapitler.
Bagsidetekst
Her kan du downloade bogens figurer og tabeller i PowerPoint
Download figurer og tabeller til alle kapitler her
    Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

    Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies.